Yazılımda yeni bir heyecan arayanları libGDX heyecanlı bir serüvene çıkaracaktır.Aslında, oyun endüstrisi olağanüstü bir değişim durumunda olduğu için, oyun gelişimi hakkında okumak için doğru zamanı seçtiniz. Gün geçtikçe daha güçlü akıllı telefonların ve tabletlerin yanı sıra günde milyonlarca kullanıcıya hizmet veren masaüstü bilgisayarlar ve mobil platformlar için giderek büyüyen uygulama mağazalarının ortaya çıkmasıyla, Bağımsız Oyun Geliştiricileri'nin (Indies olarak da bilinir) piyasaya girmesi hiç bu kadar kolay olmamıştı Neredeyse hiç risk ve çok düşük bütçelerle bağımsız oyun geliştiricisi olabilirsiniz.
LibGDX, geliştiricinin kendi masaüstü bilgisayarında uygulamalarını yazmasına, test etmesine ve hata ayıklamasına ve aynı kodu Android'de kullanmasına olanak tanır. Ortak bir Windows / Linux uygulaması ve bir Android uygulaması arasındaki farklılıkları özetler. Her zamanki geliştirme döngüsü, projenin hala Android'de çalıştığını periyodik olarak doğrularken mümkün olduğunca masaüstü bilgisayarda kalıp kalmayı içerir. Temel amacı, masaüstü ve mobil cihazlar arasında toplam uyumluluğu sağlamak, başlıca fark hız ve işlem gücü olmak.Buda oyun geliştirime sürecini acayip şekilde kısaltır.
LibGXD ile oyun geliştirmenin diğer bir avantajı ise büyük ve büyüyen oyun ve uygulama geliştiricileri topluluğundan büyük destek alabilirsiniz.
LibGDX karalı sürümü çıktıktan sonra java topluluğu tarafından bir haber;
Java Magazin Eylül / Ekim 2014
Açık kaynak meraklılarından oluşan çeşitli bir ekipten, libGDX, programcıların Windows, Linux veya Mac OS X çalıştıran bir masaüstü bilgisayarında Java oyunları yazmaya, test etmeye ve hata ayıklamasına ve aynı kodu Android'e dağıtmasına olanak tanıyan çapraz platform bir oyun geliştirme frameworku geliyor , IOS ve WebGL özellikli tarayıcılar-şu anda yaygın olmayan bir şey. Yaratıcı Mario Zechner, "libGDX'in amacı," Java platformunun özellikle oyun geliştirme için bir yere, her yere hazır "sözünü yerine getirmek olduğunu söylüyor.
libGDX hakkında detaylı bilgi için BURADAN ana sayfasına ulaşabilirsiniz.
LibGDX'i Wiki'de öğrenin, Javadocs'ı inceleyin veya üçüncü parti bir öğreticiyi okuyun. Örnek kod ve demolarından bilgi edinin.